Cananan merhaba canım seninle aynı tarihte adet olmam gerekiyordu 11 inde ama 9 unda akıntı olması ve şüplendiğim için test yaptım o gün kan tahlili verdim 150 çıktı çarşamba yine verdim 420 çıktı cuma 1200 çıktı pazar gece de 3300 çıktı ama seninki geç döllenme olabilir boş gebelikte geçirdim daha önce onu beta ile anlayamıyoruz maalesef en iyisi 2 gün de bir yine yaptır haftasonuna doğru doktora görün bence