buketpkr Merhaba kızlarr ben 30 haftalık hamileyim doğum 40dan önce gerçekleşiyor mu yoksa kesinlikle 40ı mı bekliyor yani kaçıncı haftadan itibaren her an gelebilir diyebiliriz.
eftelya_ser buketpkr mesela benim 37. Haftam doktor her an bekle artık dedi bu haftadan sonra erken doğmuş sayılmıyor bebek ve Allah biliyor ne kadar kalırsa kar diyorum en az 2 hafta daha kalsa çok iyi diyorum
Ark buketpkr benim doktorum 40 geçmeden doğumu baslatirim dedi 39 haftaya girdik bu hafta veya haftaya doğum olacak
tazebiranne_hg04 buketpkr hamilelerin sadece %10 u 40. Haftada doğum yapıyor. Geneli beklenen haftadan önce oluyor. Tabi geç olanda var