88h99 hayır birde insan herşeye razı bak benim evladım 3. Ayı bitecekti kalbi durdu sonrasında bir psikolojik buhran yaşıyorsunuz acaba Allah yine verirmi yada etrafımızda ne kadar insan var evlat hasreti ile yanan ağlaya ağlaya seccadesinde dua eden erkeği kızı yok bu işin rabbim annelik nasip edecek ne güzel yatığ kalkıp şükretmek gerekirken biz hemen bi cinsiyet olayına dalıyoruz sonrada bu sefer senin kesin kız kesin erkek diyince bi beklenti yada ne biliyim onunla alakalı bişeyler düşünmeye başlıyoruz o yüzden ben bi yerden sonra dedim bu seni etkiliyor bakma