Tospikannesiiiii Bebitooo doruk Yıldırım 2021 martta 2600 gibi Bi fiyatı şimdi 2022 ekim de 4 bin gibi bi fiyat ile dogurcm
Bebitooo Tospikannesiiiii doktorunuz kim acaba önerir misiniz memnun kalmismiyfiniz normal doğum mu birde 😂
Tospikannesiiiii Bebitooo normal dogum Du yani ben sabah 7 de 4 cm açıklık ile gittim 9.15 de kucagımda idi oglum sonra da 3 gibi falan eve gelmek istedim 😂 genel olarak memnundm çok Bi vakit geçiremedim doktorum Kemal beydi şuan da da aynı