Sedabariskarisan maske takanlara bile bulaşıyor diyip maske takmamak mi? Pırıl pırıl kafa güle güle kullanın. Demekki o derece kötü bir şey maskeden bile bulaşıyorsa, o zaman takmayın milletinde kendinizinde bebeğinizinde canını tehlikeye atın. Sonra doktor en ufak bir şey söyledi diye suçlu oluyor seni ve yavrunu yine doktor düşünüyor haberin yok. Ve eminim kolundan tutup dışarı atmamıştır buna kesinlikle inanmıyorum siz maskesiz içeri girip msskem yok kimse takmıyor gibi bir savunma yaptıysanız dışarı çıkın lütfen yaklaşmayın demiştir. Her koşulda haklı degilsiniz bunu bir kabullenin olur mu.