Aysefe333 benim ensonki ilk konrtolde 2 tüpte de görünüyordu sonra Ogün akşam ben evde bişey dusurdum doktorumu aradım ertesi gün tekrar gittim sol tüp temizlenmis sağ tupde duruyordu malesef ikiz olmasından baya emindi doktor o yüzden
Haplara rağmen dusmeyince değerlerim ilk 2 si ağır büyük bı iğne yapıldı 3ncu daha ufakdi ama gel baya sor o ağrıyı ilk ignede resmen hastane başıma yıkıldı oturdum ağladım sadece hem kaybetmek istemedim hem kendimi düşündüm çünkü tüpte patlasa annenin ölümüne kadar gidiyor rabbim kimseye yaşatmasın çok zor çok
🥺🥺🥺🥺🥺🥺
İlk de kimyasal yaşadım onda sürekli beta düştü ve kanama vardı 🥺 şükür onda iğnesiz ilaçsız kuetulmustum bunda o kadsr zorlandim kiii benim evladım olmasa ben çok zor ayaklanirdim piskolojik olarak anne baba çok yıpraniyor