Birezene Merhaba, cemil taşçıoğlu şehir hastanesinde takip li olan veya doğum yapanlar var mı aramızda? Varsa nasıl? Doğum sonrası refakatçi durumu nasıl?
deniz_kizi Birezene Ben şuanda ordan takipliyim. Henüz doğum yapmadım. Bir hafta sonra doğumum var. Benim ilk doğumum sezeryan oldu o yüzden buda sezeryan olucak. Sezeryanlıya bir refakatçiye izin verildiğini ama eğer normal doğumsa hiçbir refakatçiye izin verilmediğini söylediler. Odalar birkaç kişilikmiş.
1tazeanne1tazebaba Birezene bende bu hastaneye kontrollere gidiyorum doğumu da orda yapıcam Allah izin verirse ama doğum oda vs. hakkında bir bilgim yok
AymiraAsil 1tazeanne1tazebaba merabalar doğumumuz gerçekleştimi acaba Nasıl memnun kaldınızmı ? Benim de gelicek ay doğumum var o yüzden