Nora9292 Merhaba kızlar, 16 haftalık gebeyim. Bazen istem dışı karnımı içime çekiyorum kısa süreli ve hemen farkına varıp bırakıyorum. Gebelik öncesinden kalma alışkanlık sanırım. Bir skıntı olur mu?🫣
PapatyaAnnesi29 Nora9292 aynı dert bende de var kısa süreli de olsa bi an karnımı içeri çekmiş buluyorum kendimi 🤦
Nora9292 Nsdpg yaa yalnız değiliiimmm😬😬 göbiş çıktııı mıı🤰🏻Benim az da olsa çıktı ama karnımı içime çekebilcek kadar yumuşaklık var hala😬