Rabianurbudak Dünden beri çok şiddetli bel agrım var ama ben temizlik yaptım yoruldum ondan dıye umursamadım bugünde uyandım belim çok agrıyor ve adet sancısı gıbı sancı var ama sancıdan çok bel agrım var
Bukett- Rabianurbudak bel ağrısı sıkıntı mutlaka gidin ben 33 haftaydim geçen hafta kasık ağrım vardı çok hafif bi gidiyim dedim nst bağlandı sancı çıktı içtenmis yatırdılar bir gece ilaçla tedavi edildi ve bebeğe ciğer geliştirici yapıldı belden giren ağrı sıkıntı olurmuş en kötü bir acile gidin derim
Rabianurbudak Bukett- 32 haftalıkken de sancılandım hastaneye gittim alltan muane ettıler nst bağlandı ıltıhap bar dedıler serum verdiler
Bukett- Rabianurbudak enfeksiyon da şuan için tehlikeli yine öyle bi durum varsa bile müdahale edilir şuan kim ne derse desin doktor kadar net bilgi veremez tabi size yinede siz bilirsiniz