Elif_korkmaz38 tahminimce oralarda da Eylül gibi başlar kışlık satışları falan, internet sitelerinde bulabilirsiniz ama kışlıkları vs. İlkimbebe.com var orda kışlıklar var, ben ocakta doğum yapcam ama aldım ordan 5-6 takım uzun kollu falan ve kaliteli. Fiyatlar belki biraz yüksek gelebilir