hayallliiim Eldgrn ay nasıl sevindim anlatamam seni tanımıyorum ama bugün hep aklımdaydın dünde içime kız doğmuştu çok sevindim doktorun net dediyse değişmez çok göstermedi pozisyon uygun değil diye derdi yoksa hadi sağlıkla gelsin prenses yaaaa💞💞💞🤗🤗🤗
hayallliiim Eldgrn bende evlilik yıl dönümümde sabahdan bi kusmaya başladıysam baktım normal değil eczanede altımda test yaptım hamileyim 🙈🙈🙈Benimde eşime ve bana yıl dönümü hediyemiz oldu🤗🤗🤗