Kızlaaaar bebek arabası alanlar neler aldı .. kanz xgo plus ,joiechrome, ve chicco goodyplus arasında kaldım kullananlar var mı ? Aralıkta olacağı için eşim puset almayalım diyor ama 2. Çocukta puset lazım olur mu almışken takım mı almalıyız yorumlarınızı bekliyorum