Elssa1112 Kızlar rahim ağzında hafif yara olduğunu öğrendim doktorum donduralım dedi nasıl bir işlem ağrılı mı yaptırmasam olur mu hiçbir şikayetim yok çünkü korkuyorum açıkçası ilk kez yaptıracağım için
GoktugAlp Yok çok ağrılı degil bende yaptırmıştım yıllar önce sadece çok soguk hissediyorsun rahmin donuyor sanki
tontonhanim Bende yaptırdim Şubat ayında sadece soğuk hissediyorsun 15 20 sn sürüyor zaten ağrı sızı bişe yok🤷