Zeynepcelik45 Meltemms inşallah bı sıkıntı olmaz pazartesi gidicdm hastaneye hem bebeği hem kalp atışını duymsys inşallah guxel haberler alirim
Zeynepcelik45 Meltemms inşallah bı sıkıntı olmaz pazartesi gidicdm hastaneye hem bebeği hem kalp atışını duymsys inşallah guxel haberler alirim
annelikyolundaa Zeynepcelik45 Ben 33.haftadayım günübirlik antep seyehatimizden dönüyorum şuan :) zor ama keyifli oldu :)
minigiminannesi03 Zeynepcelik45 görürsün keseyim ve bebeğini kalo atışında duyarsin büyük ihtimalle canim
Gozde0709 Zeynepcelik45 28 haftalık hamileyim dün Çanakkale’den geldim yarın sapancaya gidiyorum bir sorun yaşamadım tabi doktora danıştım genede sormakta fayda var 🥰
Cgdm34 Zeynepcelik45 ben her yere gıttım cok şükür bir sey olmadı canım 😌ama sen doktoruna danış yınede sonucta herkez boyle olacak dıye bır sey yok dusuk tehlıken vs sıkıntın yoksa zaten ızın verır bır sey demez