Kizlar bı testi yapıp yaptirmama konusunda kararsızım normal rutin testlerde herşey yolunda gözüküyor şekerim falan gayet iyi çoğu kişi yaptırma diyo ama kafam çok karışık ilk gebelik olunca kendi karar veremiyor insan tecrübe yok çünkü 😕
Yaptıranlar yada yaptırmayanlar yardımcı olur musunuz güzel anneler🐣