Sevilay29 Gebelik boyunca şeker hep yükselmeye meyilli oluyor aslında. Yüklemede temiz çıkıp sonra şekeri çıkanlar oluyor. O yüzden gebelik boyunca şeker tatlı hamurişi meyveler sınırlı tüketmek hatta tüketmemek daha iyi. Biraz şeker diyeti yapın düzelir. Yaz meyveleri çok şekerli muhtemelen ondan olabilir. Çünkü vücudunuzda şeker yükselmiş ki vücut onu idrarla atıyor.