Dslrprsimom 31 haftayım arkadaşlar, benimle aynı haftada olanlar hala ayda bir mi gidiyorsunuz yoksa 2 haftada bir mi?
NurNaz Dslrprsimom cnm ben salı günü gitmiştim 32 haftalikti en geç 36. Haftada gel dedi bir sıkıntın olmassa dedi
Glsm_94 Dslrprsimom 34+5 teyim şimdiye kadar ayda bı gittim bugün kontolum var bakalım şimdiden sonra nasıl olcak
Semra41 Dslrprsimom ayda bır ama bazen 3 hafta bır gıttıgımde oluyor 15 gün sonra sezaryanım var zaten 10 gün sonra son kontrol olcak sezaryanda 1 gün önce tahlıl vs ıcın gıtcem
angela4 Dslrprsimom 32 haftalıkken gel demişti nst çekmeye başlayacağız diye gittim 2 hafta sonrası için yine çağırıyor.
EsraBaykara Dslrprsimom 32den sonra 2 haftada 1; 37den sonra her hafta dedi doktorum. 36+1 im. 37.haftada çatı muayenesi yapacak.
Rapunzelinanasi @“Dslrprsimom”#p23660378en son 31 de gittim. Öncesinde ayda birdi ama son kontrolde 3 hafta sonra görüşelim dedi. 34 e denk geliyor ondan sonra 2 haftada bir çağırır diye düşünüyorum