fatmaa37demi5 Kızlar merhaba. 33+4 haftalik hamileyim. 3 gündür sürekli olmasa da ara sıra bel ağrısı çekiyorum. Yatsam olmuyo otursam olmuyo. İlaç icmek istemiyorum da. Yapabileceğim başka bir şey var mı acaba
Kleopatra- fatmaa37demi5 Tek çare ara ara hafif masaj yaptırmak. Bende 32 haftalığım aynı durumu yaşayıp duruyorum özellikle geceleri. Yatma pozisyonu bulamıyorum kendime rahat edememekten resmen. İnşallah geçer bu halimizz 🌸