Selam hamişler. Yeni eve taşındım burada çamaşır kurutma alanim olmadığı için çamaşır kurutma makinesi aldik. Daha önce de hic kullanmadim ve çevremde de deneyimleyen yok açıkçası. Ben şimdi bebeğin kıyafetlerini yıkayacagim. Kurutma makinesi yüksek sıcaklıkta kurutuyor ya yine de bebeğin kiyafetlerini ütülemem gerekir mi acaba?