ben hamile olduğumu çok geç farkettim nerdeyse bebeğim 1buçuk aylıktı öğrendiğimde ilaç kullanıyordum ondan ötürü geciktim sanmıştım :) öğrenmeden önce bende kabızdım, ama çok fazla bel sırt ağrılarım vardı ve gece yattığımda sıcak basmalardan uyuyamıyordum. idrar yolu enfeksiyonu bende geçirdim fakat öyle çok kabızlık olarak değil yanma hissi vardı :) hayırlısı olsun insallah senin için 🙏