Didiiii 18+2 yim şuana kadar hep motor üzerindeydim artık binme yeter diyorlar, bu durumu yaşamış tecrübeliler var mı? Sorun oldu mu, olur mu ?
NurrrH Didiiii 6 aylığım biniyorum. Ablam aracı olmadığı için doğuma kadar binmişti. Bişey olmadı ama oladabilir yani. Nasip 😂😂 Ona bakılırsa her aracın illaki bir risk düzeyi var.
seymaanurr Bende 19+2yim aracımız yok şuan mecbur eşim götürüyor biniyorum ama çok yavaş ve sarsmadan gidiyoruz 😂