hemsreanne Çalışan anneler 37.haftada böyle bir rapor alıyor muyuz yoksa sistemde gözüküyor mu kendiliğinden
prenseslerblogg hemsreanne zorunda değil canım sen zaten 32 de rapor alıp 37 ye kadar çalışıyorsun çalışabilir raporuyla 37+0 olduğunda kanunen zaten çalışamazsın doktorum da gerek olmadığını söylemişti 😊
Mercimekos hemsreanne 32 de ya çalışabilir raporu almanız gerekiyor ya da çalışamaz. Çalışabilir raporu alırsanız eğer 37. Haftaya kadar çalışmak zorundasınız. 37. Haftadan sonra zorunlu doğum iznine çıkıyorsunuz.
Elisarli hemsreanne ben 32 de iş göremez raporu aldım ama 37 ye kadar çalışanlarda almak zorunda doktorum öyle demişti
hemsreanne prenseslerblogg evet kanunen çalışamıyoruz ama ekstra bir durum bildirir almamız gerekiyor mu tekrar onu merak ettim sanırım gerekmiyor