Gamzepusat Kızlar günaydın 38+1feyiz 3 gün sonra suni sancıyla doğumum var bir iki gündür bebeğimin hareketleri ciddi anlamda azaldı güne 3 4 hareket hissediyorum nerdeyse sizce normal mi