Kızlar 6 +4 haftalık hamileyim bulantılarim basladi ama oyle dayanilmayacak gibi de degil rahatsiz ediyor gunlerim kotu geciyor enerjimi de dusuruyor doktordan ilac istemeyi dusunuyorum ama cok zor durumda kalmadikca kullanmamak daha iyiymis diye duydum dogru mu bebege etkisi olur mu hafif bulantı ilacı yok mu