Ezgi_Mercan Ya ben hic anlamiyorum bir bakar misiniz sizce karnim inmis mi? 32+6 dayiz indiyse biraz erken degil mi? 2 gundur surekli tuvaletim geliyor, bebek hareket ettikce altima kacircakmisim gibi hissediyorum :( !https://resimyukle.io/r/90Z9oulJCO](https://)
Ebruka02 Ezgi_Mercan karnınız inmemiş gayet normal görünüyor idrar tahlili yaptırın enfeksiyon olabilir
Yasemin8892 Ezgi_Mercan İnmemiş canım gayet normal artık bebeğin hızlı büyüme haftalarında olduğunuz için ağırlık ve baskı yapıyor olabilir ayrıca bebeğiniz baş aşağı duruyorsa omunda etkisi vardır
Kalaycisvg Ezgi_Mercan İnmemiş 33+1im benim de aynı böyle duruyor karnım. Ben de aynı bebek mesaneme vurdukça sürekli tuvalete koşuyorum. 3,4 hafta önce annemin arkadaşları da sürekli erken doğum gibi saçma saçma yorumlar yapıyorlar hiç takmadim😀
Ezgi_Mercan Annemin arkadaslari inmis bu diye korkuttu beni ya durduk yere. Sagolun valla cok rahatladim 🙏🙏🙏