ParildayanYildiz Kızlar benim dün aşırı derecede baş ağrım ve sürekli mide bulantim kusmam vardı hastaneye gittim tahlil aldılar beta değerim 10000 çıkmış 12.hafta için az değil mi önceki haftalarımda daha yüksekti lütfen bilgisi olan yazabilir mi?
Yavruhamsi ParildayanYildiz belli haftadan sonra az artıyor yada düşüşe geçiyor ama 12 hafta bunun için biraz erken birde önceki tahlil verdiğiniz yerlerden farklı yerde kan verince değerler değişik çıkıyor
Ysm0307 ParildayanYildiz ben ilk hamile olduğum da beta bakıldı bir daha hiç bakılmadi siz niye takip ediyorsunuz
Seyma0323 Belirli bir hafta sonra düşüyor diye biliyorum canim o yüzden test etmeyin diyolar ileri haftalarda çünkü çizgi hafiflenir paniklersiniz
Yavruhamsi ParildayanYildiz bence yoktur çünkü doktorlar artışı takip ettikten sonra istemiyorlar o haftalarda beta içiniz rahat olsun
ParildayanYildiz Ysm0307 dün rahatsizlandigim için acilde tahlil aldılar onların içinde beta da vardı
ParildayanYildiz Yavruhamsi doktoruma sorduk çok şükür normalmiş canım benim bir boş gebeliğim olmuştu çok zor atlattim o yüzden bu gebeligimde çok evhamlıyım
Aysira Merha a bende 12 haftaligim benimde.inanilmaz baş ağrılarım ve mide bulantılarım oluyor normal mi
ParildayanYildiz Aysira dün çok ağır bir şekilde yaşadım normalmiş canım acilde serum taktılar o iyi geldi bana ama hafiften baş ağrım hiç geçmedi
KumsAlyaa ParildayanYildiz iyi de canım acilde ultrasonla bebeğe ve kalp atışına bakılmadı mı betaya bakmak çok gereksiz 12. Haftada yani ne akıla bakmışlar anlam veremedim
ParildayanYildiz KumsAlyaa yok canım ben bakılmasini istiyorum dediğimde de şuan kadın doğum doktoru yok dediler çok saçma ama uzatmadım birçok değere bakıldı kan ve idrar içlerinde beta da vardı canım
KumsAlyaa ParildayanYildiz Anladım canım ama acil sonuçta ilk gittiğin zaman bakmaları zorunlu çok saçmalamışlar sıkma canını hiç ve bende artık herhangi bir sorundu orayı asla tercih etme seni sadece strese sokmuşlar gereksiz yere
ParildayanYildiz KumsAlyaa evet canım haklısın bundan sonra inşaAllah hiç gerek olmaz da gitmek zorunda kalmam herşeyi bilmeyince böyle stres oluyor insan malesef