Merhaba güzel kadınlar, sepet beşik kullaniyoruz 2,5 aylığız. Dun esim iyice pahallanmadan alalım dedi. Bizim kız doğduğundan beri aşağı doğru poposunu kaydirarak iniyor ve sona gelince de ses veriyor tekrar yukarı alıyoruz🤣 park beşik işimizi görecek sanırım 1 ay sonra. Kullanıp memnun kaldığınız marka var mıdır ya da hangi özelliklerine bakmam gerekiyor