miniktirtilim Beybilibon doktot niye müdahale etmedi peki kaka yapma ihtimali cok yuksek riskli yani neden 41 e kadar bekletilir anlamiyorum
Minikmucizem199 Beybilibon benimde 42 girmiştik ne sancı nede açılma vardi mecburen fitil artı suni sancı ile doğum yaptım
Pinarpek Bence kabul et. Bir de şimdi vajinaya yerleştirilen açılmayı sağlayan fitil tarzı şeyler varmış onu sor istersen. Plasenta yaşlanması olur kaka yeme olayı olur bence elinizi çabuk tutun Allah korusun cnm