Tatlisannedilekk Arkadaşlar 40+2yim yatışım yapıldı suni sancı başlandı 2cm açıklığım var, bu 2.doğumum olacak. Dua edin sağsalim oğlumu kucağıma alayım inşallah🙏🏻☺️
elnara21 Tatlisannedilekk rabbim bir avazda kurtarsın 🤲🏻 2 cm açıklığım var Bugün kendi sancımla olmazsa yarın süniyle olucak doğumum🥰Allah yardımcımız olsun
Tatlisannedilekk elnara21 amin canım inşallah çok sağol, darısı sana olsun inşallah sağlıcakla kavuşursun bebebğine🙂🙏🏻
Tatlisannedilekk Annebebek34 doğurmadım daha, sancılarım varmış ama hiç hissetmiyorum sancıyı hissetmemi bekliyoruz