Paw AbSed karın olayı bence kesinlikle kişiye özel 15 hafta olacak yarın 100 gram bile almadım ama bariz bi şekilde karnım çıktı. Erken çıktığı için bi tık üzgünüm ben 🙈
Paw Ebru8141 keşke benim de öyle olsaydı ya 🥲 gazım falan olursa 7 aylık gibi oluyorum yoksa 5 aylık gibiyim. kilolu da değilim 58.5 kilom ama ben burdayım diyo 😂
Ebru8141 Paw zayif olduğun için cok normal benim ic karnim büyükmüş 8.aya girdik goren 6 aylık saniyor