Kubrabsyg45 9+4üm ama kese etrafında kistlerim var doktor bunun için birşey demedi ama görümcem bunlar sorun bence dedi kontrole daha çok var ama içimi korku sardı bu durumu yaşayan var mı
Melike0671 Kubrabsyg45 sen görümcene bakma canm doktorumla iletişime geçtiğinde sorarsın soler zaten kötü bı durum olsa doktorun söylerdi kimseyi dinleme nerden biliyomus sorun olduğunu millet kanama alanları olduğu haldi 9 ay boyunca bekleyip doğum yapiyolar
Kubrabsyg45 Melike0671 evet öyle zaten doktor birşey bile demedi sadece ultrason resmi verdi o kadar kötü durum teşkil etse söylerdi. Tabi ister istemez içim rahat etmedi.. çok sağol 🌸