Seyma-Aslan00 Sevgiiss cok sık ve fazla olmamak şartıyla yiyebilirsin demişti doktorum 30+4 üm hamileliğim boyu 2-3 kere yedim☺️
Kaahvelii Sevgiiss evet dardanel ton markalı olanı yedim ama 3lü küçük boy satılıyor ya ondan bir tane gramı neydi hatırlamıyorum😊
Usnac1995 Benim doktorumda yiyebilirsin demişti ama güveniyorum aslında ona ama genel olarak doktorlar da yemeyin diyor.
Kaahvelii Sevgiiss ton balığı yiyene kadar daha neler neler yiyip içiyoruz Şahsen ben kola cips de tüketiyorum arada belki ayda bir falan oluyo
Deniz34_ Sevgiiss paketli gıda oldugu ıcın yeme demıstı doktorum canım ama ben arada canım cektıkce yedım 🥴