tazecikannee Ben de oraya gitmiştim canım Remzi beye hatta. Sanırım 11-12 haftalıkken iğneleri bitirmiştim doktor kendisi elimdeki iğne sayısına bakıp ona göre hesaplamıştı. Coraspin ve estrofemi de kalp atışlarını duyunca bıraktırmıştı o da 9.haftadaydı. En son kalp atışlarını duymaya gittim zaten 1000 liraydı muayenesi, şimdi kaç paradır allah bilir.