Babası adayı daha çok beğendi lina yabancı ismi gibi geliyo ona ama benim için ikisi de eşit diyebilirim ve kararı bana bırakıyor. Büyükler linaya daha yakın gibi ada nın kısalığından dolayı ve anlamı güzel olsun diye düşündükleri için. Ben 2 isim koymak istemiyorum tek olsun istiyorum ve sanki hangisine karar verirsem veriyim aklım diğerinde kalıcak gibi neden böyleee 😩 ne yapmalıyımm 🥺 normalde yıllardır ada ismi hoşuma gider, hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri de içimden lina geçmişti ama şimdi şu olsun diyemiyorum.. Kura çektik ada çıktı ama lina da çıksaydı yine heh tamam o olsun diyemiycektim sanırım. Bu kararsızlığım beni öldürücek belki siz netleştirirsiniz beni 🙈