48 günlük bebegim var.. 4.5 gündür ishal oldum yavaş yavaş geçiyor bu hamilelik belirtisi ola bilirmiş diye okudum.
Bide ilk hamileligimde süt gibi akıntı vardı 1.2 hafta öncesinden , bu sabahda aynısından gördüm , dehşet korkunc geliyor tekrar hamilelik