merhaba herkese.35. haftama girdim ilk zamanlar basur çıkmıştı doktorum krem vermişti ve buzamana kadar hiç cıkmadı.ama 4 gündür tekrardan pörtledi ve acıyo krem kullanıyorum ama bu sefer rahatlatmadı batıyor resmen.doğumuma nasipse 2 hafta var ozamana kadar ekstra neler yapabilirim geçmesi için