Kizlar ilk kızımda kızımı bezden birakana kadar prima kullandim başka ürün kullanmadım suan 2 ci bebeğime hamileyim ama beze karar veremedim primadan çok memnun kaldım ama fiyatları baya baya pahalanmis şimdi ya molfix yada slpey kullanayım diyorum sizce hangisi yavas yavaş almak ıstiyorum bezleri simdiden hangisi daha güzel emiciligi fazla merak ettim kullanlar hangisini tavsiye edersiniz😊