balkizinbebegii Merhaba kızlar ben bugün 9. Haftama girdim. Bu zamana kadar çok şükür hamileliğim çok zorlamadı, bulantım falan çok nadir oldu. Siz bu zamana kadar nasıldınız? Ultrasonda bebeğin hareket ettiğini gördünüz mü b haftalarda görünüyormuş ☺️
Sabiaa balkizinbebegii tam 9+1 gün olduk buğün. 3. Gebelik ama 2. Bebek. Bazen çok zorluyor özellikle kasık ağrısı. Kasıklarım çok batıyor. Öğürmelerim çok fazla kötü kokuya gelemiyorum hiç. En sevdiğim tatlıya uzağım bu aralar. Öyle işte..☺️
Flyderndkk balkizinbebegii benim bebeğe göre 9+1. Bugün kontrolüm var merakla saati bekliyorum nasıl diye😊 bir kaç kez dışında bulantım olmadı ama aşırı halsizlik ve kafamı koysam uyuyacak gibiyim. He birde kabızlık ve şişkinlikle başım dertte.
Summerwine balkizinbebegii geçen 2 hafta aşırı zorlamisti sabah bulantıları şu an çok iyiyim.12.haftada ikili için gidecegiz
minigiminannesi03 balkizinbebegii 9 haftalık oldum bugün dünden beri sol kasigimda ağrı vat alt bölgede vuran bayaga rahatsız edici şekilde perşembe günü doktorum var
btldnz12 Bende 10+2 haftaliğim. Perşembe günü gittim yani 9+5 te bebeğim ultrasonda ayaklarını yukarı doğru kaldırıyordu. Benimde şuana kadar bulantım olmadı. Bazen yorgunluk birden çöküyor. Bazen hiç birşey yemek istemiyorum. Eskiden sevdiğim şeyleri şuan yemek istemiyorum. 12 ci haftada çağırdi 2 li test için burun kemiğine ve ense kalınlığına bakacak. 3 haftada bir kontrele çağırıyor.
balkizinbebegii btldnz12 ay çok heyecanlı inşallah ben de hareket ettiğine denk gelirim 🙈🙈 karnımda kıpırtı hissediyor gibiyim böyle gıdıklanma gibi çoğunluk bu haftada daha hissetmek imkansız diyor bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ Testler için konuşmadık ama ben de haftaya kontrole gideceğim 10. Haftanın başında inşallah
balkizinbebegii Sabiaa gerçekten bende en sevdiğim şey tatlı şeylerdi çikolataa.. asla canım istemiyor tuzlu tuzlu yemek istiyorum 🤷🏻♀️
Irem34_52 Bende 9 haftalık oldum bugün miğde bulantıları devam ediyo ilkine göre zor geçiyo 10+2de aylik kontrole gitcem bakalim
balkizinbebegii Irem34_52 genelde ilkine göre zor olanların, zor geçen gebeliği kız oluyormuş 😅 neden bilmiyorum da öyle gördüm herkeste belki öyledir 🙈
balkizinbebegii Flyderndkk bende aşırı halsizim bu aralar belim ağrımaya başladı. gerçekten herkesin hamileliği farklı ya ne kadar garip ☺️🌸
Brcn_17 Mrb anneler bende 9+4üm canım hiç bişey yemek istemiyor özellikle tatlıyı çok severken şimdi asla yiyemiyorum bulantım cok oluyor ve kanamam olmuştu şimdi hap kullanıyorum kasıklarda ağrı ve ara ara devam eden kahverengi akıntım oluyor ayrıca rahim kısalığım var ilk doğumumda demişlerdi böyle şeyler yaşayan var mı
balkizinbebegii Brcn_17 bende hiç olmadı çok şükür akıntım da olmadı. Bir sıkıntı görmedi doktor şimdilik. Aynı bende asla tatlı istemiyorum bu aralar hep tuzlu. İnşallah sizin sorununuz da düzelir 🌸
mommiracle Brcn_17 ben 8+2 yim kanamaalarım benimde oldu özellikle tiksinme bulantı ögürme cok yasıyorum kanamalarımın ogurme kusmadan kaynaklı olabilcgni söyledi zorladıgım iiçin kendimi ögürmemeye calısıyorum kasılmalarım ultrasonda gözüküyordu bulantıdan hiçbişeyin farkında değildim fitil verdi sonradan fark ettim gerçekten rahatladım kasılmam varmıs dedim daha bi kaç gün önce yine zorladım kendimi bulantıdan kanamam oldu hayırlısıyla kucagımıza alırız inşaAllah 🌸
Sabiaa balkizinbebegii aynı bende sürekli domatesin üstüne tuz atıp yemek istiyorum😂tatlı ne yersem öğürme geliyor veya sonu 🤮bitiyor. Eğer erkekse baya şok geçircem🤣oğlumda sürekli helva yerdim😅hayırlısı bakalımm
Sabiaa balkizinbebegii inşallah öyledir.🌸benim bu 3. Gebelik. Diğer ikisinde böyle olmamıştım sürekli uyku hali kasık ağrısı. Öğürme. İştahsızlık felan acaba 👧🏻 mı diye düşünüp heveleniyorum hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah💕
balkizinbebegii Sabiaa bizim doktor da şimdiden kız tahmininde bulundu keseye göre, ama değişebilir dedi. Ben de sürekli domates salatası yiyorum tuzlu kurabiye cips kraker deli gibi canım çekiyor 😀 inşallah öyledir bakalım hayırlısı 🙈