Kadriyeuzn Dünden beri kasıklarımda acıma var yürüdüğümde falan kendini belli ediyor uzanınca geçiyor arada bi gelip gidiyor. Bebeğim büyüdüğü için mi acaba yaşayan var mı doktora gideyim mi randevuma daha 2 hafta var erkene alıp gitsem mi yaşayan var mı ?
YeniGebe96 Kadriyeuzn aynisini yasiyorum. Doktora gittim 1 haftadir var. butun tetkikleri yapti hersey yolunda rahim buyudugu icin dedi.
YeniGebe96 Onlyyou merhaba hala gecmedi mi bende 20 haftaligim benimde kasiklarim belim agriyo arada elektrik gibi carpio sanki