Hastanelerde doktor yok randevu bulunmuyor Safranbolu devlette devam ediyorum dogumum geldi baştan medikarr Erdinç e gittim araştırma da bir sefer Merve hanıma muayene olabildim iyiydi çok sıkıntılı yine doktor kapısında yum şuan ağlıorum sinirlerim bozuk