Dilaulgen
Benimde kanalımda vardı kist, özel hastaneye gittim doğum kontrol hapı verdi, sonra üniversitenin fakülte hastanesine gittim o da aynı şekilde doğum kontrol hapı verdi, bu süreçte de ilacı kullandım ancak bir işe yaramadı. Daha sonra internetten iyi bir doktor araştırmasına gördüm ve özel klinigi olan bir doktora gittim, kendisi beni ilaçlı mr la, röntgenle gereksiz yereugrastirdiklarini, kendisinin muayene ederek görebildiğini söyledi. O da bir ilaç verdi ve kullandım 6 ay kadar geçti çok şükür.
Kistten sonra da hamile kaldım hamdolsun