Kızlar merhaba annemden dolayı merak ettiğim sormak istediğim bir soru var. Uzun süre adet olmayıp 7 ay kadar bir süre 7 ay sonrasında yeniden 2 ay adet görmeye başlamak menapoz başlangıcı Mıdır annem böyle bir durum yaşadı doktor tahlil istedi önce menapoz başlangıcı demişti ilk gittiği sıralar sonra adet görürken yeniden gittiğinde ise menapoza girmemişsin daha dedi benim de kafam çok karıştı anneme cok düşkünüm hep ona birsey olmasından çok korkuyorum bu şekilde mi oluyor annemin yaşı şu an 49 menapoza uygun bir yaş aranızda böyle annesinden yakınından tanıdıgı olup böyle yaşayan oldu mu yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻 Yani en merak ettiğim şey menapoz mesela 7 ay olmayıp sonra kendiliğinden olmak bu bir başlangıç mıdır bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏻