Asiyetogac2 2bebeannesiii amin canım inslalah tabiki sağlıklı olması herşeyden önemli yinede insan merak ediyor😂
Asiyetogac2 2505 benimde oğlum 16 aylık şuan inşallah sağlıkli olsunlar da gerisinin bir önemli yok yinede insan merak ediyor aceba nasıl olur ne olur diye💌
2505 Asiyetogac2 evett kesinliklee en önemlisi sağlık hayırlı evlat olsunlar ama tabi olmayanıda istiyor insan 🙈
SutlacimiYedimmiBen Asiyetogac2 ben ilkini 18.haftada hissetmiştim pıt pıt şeklinde vuruyordu ama ikinciyi 19haftada hissettim gobegim yagliydi sanirsam cinsiyetide ikisindede 20 haftadan sonra öğrendim ben
Hayriy-e Asiyetogac2 benimde 14 haftalığız yeni yeni hissetmeye başladım doktorumuzda bi tahminde bulundu bugün cinsiyetimiz kız Allah sağlıkla kavuştursun inşallah hepimizi🥰