Of kızlar ya ben çok fazla dönüyorum. Daha çok soluma yatmaya çalışıyorum ama gece boyu olmuyor, sağıma yatıyorum sırt üstü yüz üstü Allah ne verdiyse tüm gece deniyorum. 10+3 haftalığım. Bebeğe sizce bir zararı oluyor mudur?
Doktora sordum sorun yok ileride yatamayacaksın zaten dedi 🤣 Ama yatak mı rahatsız anlamıyorum sürekli bel ağrısıyla kalkıyorum ister istemezde tedirginim :(