Kızlar sabah namazı için uyandım çok değil biraz sıkışıktım lavaboya girince tutamadım iç çamaşırım pijamam tamamen ıslandı selpak ile baktım sarı değil su beyazdı böyle yapış yapış değildi ama. Ne kadar sıkışık olsam altıma edecek değilim yani suyum mu geldi idrar mı kararsız kaldım. 39+1 oldum bu güne kadar hiç belirti sancı filan olmadı. Beklesem biraz sancı gelir mi, ne yapmalıyım?