Yeniesyenianne 40+1 haftalığız. Gece 2 buçukta suyumun gelmesiyle hastaneye geldik ve yatışım yapıldı şu an 1 cm açıklığım var. Bana ve bebeğime bir ayetel kürsi okur musunuz rica etsem ❤️😍
Yeniesyenianne Yeniesyenianne benim ismim Sıla kızımın ismi Nehir 💖 şimdiden Allah razı olsun hepinizden ❤️❤️
Mltmsncn Yeniesyenianne duayı okudum ikiniz içinde. Allah kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin. Birde inşallah çabucak olsun 🙏👼🏻🌸
Bebisinannesi23 Yeniesyenianne okudum canım. Rabbim sağlıkla ,kolaylıkla kucağına almayı nasip eser inşaallah 🌸🤲