Kızlar bir sorum olacak yardımlarınızı bekliyorum
Ilk cocugum tecrübe sıfır😔
70×110 park yatak aldım bebişim kasım sonu doğacak Allah’ın izniyle.Ama ben yorgan almalı mıyım? 1 yaştan küçüklere önerilmiyor deniyor ama kışın üşümez mi? Veya nevresim takımı ne ölçülerde olmalı. 70×110 park beşiği olanlar bu dediklerimi aldı mı merak ettim