Merhabalar 28+4 haftalığım dün covid testim pozitif geldi. Eklem ağrısı ve şiddetli Boğaz ağrısı ve hafif ateş ile başladı. Şuan parol kullanıyorum eklem ağrılarım hafiflemiş durumda fakat öyle şiddetli bir Boğaz ağrım var ki yaşama sevincim kalmadı. Kloroben gargara kullanıyorum hiç bi faydası olmadı başka önerebileceğiniz birşey varmıdır? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻