Ygtzynp Kızlar selam.11agustos ovulasyon testim koyu kırmızı çıktı.yani o gün yumurtlamıs mı oluyorum.en verimli gün o gün mü? Yoksa 11 agustos yumurtlama 12agusyos siliklesmişti çatlama oluyor .O günü mü en verimlisi
Gzmslmz Ygtzynp en koyu çıktığı gun en verimli olan diye biliyorum ama iki gunde bir iliski sperm kalitesi asisindan açısından daha onerilen kısmı oluyor..
LamiyaCetinkaya Ygtzynp Önemli olan çatlama, ama sadece bir gün değerlendirebiliyorsanız bence yumurtlamayı değerlendirin, zaten sperm 72 saat canlı kalıyor.
Ygtzynp Merveclnk maalesef üst üste iki gün evde olamıyor eşim.En verimli gün yumurtlama mı yoksa sonrası mı diye merak ediyorum
helinnyf Ygtzynp test yapmaya devam edin takki o koyu çizgi silik oluncaya kadar o gün çatlama o gün daha verimli
Ygtzynp Gzmslmz bazıları da ertesi gün demiş.Bazen bir gün evde olabiliyor değerlendirmek açısından sordum
Ygtzynp LamiyaCetinkaya teşekkür ederim yani fırsat olursa yumurtlama günü ve ertesi gün değerlendireceğim🙈