Brc_Brc İyigeceler yarın sabah nasipse sezeryan doğumum olucak 2. Kez evladıma kavusucam Rabbim nasip ederse benim ve evladım için dua ederseniz cok sevinirim🙏🙏
Aselimm23 Brc_Brc Rabbim yardımcın olsun inşALLAH sağlıkla al bebeğini kucağına bizim içinde dua et hayırlı sağlıklı doğumlarımız olsun
Mhtpkaya Bende aynı sabah sezeryanla doğum yapacağım biraz genel anestezi korkum var banada dua edermisiniz
Brc_Brc Mhtpkaya Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin insallah sizde sağ salim cıkın evladınla birlikte 🙏🙏
Selinasyax Öğlen 3 te de benim sezaryenim var inşallah herşey yolunda gider hepimizin sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah